söndag 7 juni 2009

Beställde hem denna bok häromdagen

Har varit sugen (äckligt ord) på den redan när jag fick höra att de skulle ge ut den, och nu; FINALLY har jag den. Hustlade min pappa lite, sa att det var en "väldigt viktig bok för kursen". Hähä *tänker på karma och ångrar mig*

Anywhooo. Kan inte låta bli att nästan försvara mig för att jag har denna bok i min ägo. Känns som om människor kommer att tro att JAG på fullaste allvar tror att just denna bok kommer att göra mig till en fullfjädrad journalist. Genom att byta namn. ALLTSÅ NEJ :(( Jag ville bara ha den. Anders Rydell är ju den ena författaren, damn it. Fast en sak borde jag fan göra innan jag ger mig ut i medieträsket och kallar mig för journalist. Och det är att byta namn. Det funkar liksom inte att heta något som en epileptiker säger under ett anfall som första efternamn och "avföring" i det andra.

Kanske ta mammas flicknamn. Moreno. Nicole Moreno.

Vet ni förresten hur ni får ut ert porrnamn?
Ta 1) ert första husdjurs namn som förnamn och 2) ta mammas flickefternamn som efternamn

You can call me Moreno. Rosa Moreno. Kan funka!

Jennie heter Pricken Åström = ej sexigt

7 kommentarer:

  1. Madicken Översti. Funkar?

    SvaraRadera
  2. Absolut! Som porrnamn eller som ditt framtida journalistnamn?

    Madicken som porrnamn låter som något flickaktigt med två tofsar, rosa klänning och en klubba i munnen. Lite dagisbarn. Kan funka skitbra! YOU GO MADICKEN

    SvaraRadera
  3. ehrm.. tror att det va farbror joakim (fråga inte), farbror joakim wernold alltså. goda. tack för att du förstört min framtid nicole

    SvaraRadera
  4. tranny, you say? Det trodde man fan inte om dig jäken!

    SvaraRadera
  5. Kul att jag heter Fisken Olsson..

    SvaraRadera
  6. Ja, jag ser en likhet mellan dig och "fisk" än i dag? (låååååågt)

    SvaraRadera
  7. you can call me Morris Lindahl ..

    SvaraRadera