fredag 15 januari 2010

Lathund

På måndag börjar jag skolan igen. Det är typ 5-6 år sedan (när läser man språk? hur gammal är jag?) jag läste franska och grammatik över huvudfuckingtaget. Jag menar ok - verb, adjektiv och substantiv har jag på det torra, men konjunktioner? Interjektioner? Satsadverbial? Gu.

Allt känns otroligt rörigt och stressigt but hey - jag tar en sak och dag i taget. Ha! kul grej: jag kommer att ha 15kr av min lön efter att ha betalat hyran. Fan vad jag ska supa och köpa horor för pengarna alltså.

Aja ff här hemma i alla fall, vilket är första gången på typ två veckor så det är faktiskt väldigt uppskattat. Passar på att vara tjej liksom - kolla på sex&the city, sitta i grön ansiktsmask, måla naglarna och ah... Plugga in svensk grammatik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar