måndag 1 februari 2010

1 februari!!!!!!!!!!!!!

Tänkte börja äta frukost! Hört att det ska vara bra. Måste sluta upp med att börja mina mornar med att tvätta ansiktet, dricka - inte bara ett, utan TVÅ glas vatten (vatten=bra) - och tända en cigarett. Blir bara bajsnödig och ännu tröttare.

Har även tagit hem min pilatesboll och hantlar från pappa! It's a fresh start. Jag kan inte riktigt det här med nyårslöften, blir så jävla pressad i och med att jag 1) alltid är pruttbakis den första januari och 2) samtidigt måste bli nyttig. Jag behöver liksom en månad för att smälta att jag faktiskt måste börja träna. Igen.

Jag vet, jag vet - allt låter skitbra nu men om en vecka kommer jag att ha tröttnat. Förresten är havregrynsgröt så jäääävla äckligt. kräktes upp lite efter att jag ätit upp halva min portion. Kände att det fick räcka för idag. Måste googla på goda saker istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar