tisdag 16 mars 2010

Jag har:
bokat resa till Thailand i november (ja, det är ett jävla år kvar)
bokat resa till Frankrike i juli
blivit skitbra på franska, läser nu Le Figaro utan större svårigheter (y)
börjat jobba lite som assistent på ett galleri
kanske fått ännu ett jobb, får se nästa vecka
blivit stolt mamma till världens finaste iPhone *IIIIIIHK*
börjat träna d a g l i g e n

ba yeah! Här är jag, sitter i galleriet och ba spelar. Är glad annars! :DDDD


joakim kom hem nu, det är fan dags alltså.

2 kommentarer:

  1. GIRLFRIEND! *AVIS* Le Figaro, vafan, jag ahr promblen med diréct matin. fan.
    Gött liv du lever, maila mig och berätta meeeeeeeeeeer, saknar dig snygging.

    ps. jag känner igen ringen lite, tror jag.

    SvaraRadera
  2. haha asså, it's either the hard way or no way.

    ... heter det inte men skitsamma. Ja! Jag ska ta mig tiden att göra det! saknar både dig och martin pissmycket alltså

    ps. din ring. ds den e typ tatt-snygg haha

    SvaraRadera