torsdag 23 juli 2009

Nyktert mingelfotande

Alltså jag hatar mingelbilder. Hatar att bli mingelfotad när man är NYKTER. Yeah u heard me; är man full ser man så jävla WILD AND CRAZY ut. Är du (läs: jag) däremot nykter ser man så jävla bajsnödig och tillgjord.

Var på QX's smygläsning på NK härom och så fort jag entrar röda mattan ba "hejhej får jag ta en bild" varpå man ba "mmmhmmmmmmjo okej visst" och så ser man hur han blir stressad för han fortsätter knäppa bilder fast han tagit tio (ej fotogenique, endast när jag står full framför spegeln posandes). Dagen efter-sms: "Bilden är uppe på QX hemsida nu, du blev jättefin!!!" *anar det värsta* *går in* *asgarvar och skäms och vill dö*

Ser alla människor jättechubby ut när de blir fotade framifrån? I sure do. Och inte bara chubby; fucking huge.

Nu måste jag städa och tvätta. Allt luktar lök?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar