torsdag 10 september 2009

MINA DAMER, HERRAR OCH NI ANDRA LÖSAKTIGA HYNDOR:

Någon som vill sponsra med lite dineros så att jag kan köpa mig en sån där skithypad minidator från HP som Albin har? Sjyrroberto. Har dessvärre bränt mina pengar på massa kläder, alkohol och mat ute. Och jag har åkt taxi för 1500 denna månad (dvs 10 dagar? FYFAAAN). Skitsamma så jävla värt det och dessutom älskar ALLA taxiförare mig. Härom var det en som bjöd på gifflar och hela paketet! Alltså.

Jag älskar förresten att bo i ett - i brist på ord - översvenskt förortssamhälle. Imorse när jag skulle hämta DN hittade jag SD Kuriren och ett reklamblad för nordisk.nu. Idioti på posten.

Anywho; nordisk.nu är portalen för unga svenskar!

och

"är du en av dem som tröttnat på de flesta ungdomscommunitys där svenskar ständigt sätts i andra hand? Tröttnat på att vissa frågor, exempelvis invandringsfrågan, inte får diskuteras?"


Jag imorse:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar