onsdag 30 september 2009

Zamboh

Nu har jag (däremot inte mina prylar) flyttat in hos s och jag ska from. nu presentera honom som min sambo till alla!! Igår var vi och storcphandlade med svärmor (haaha) och jag grälade på s för att han köpte så jävla onödiga saker (kalvfond? balsamvinäger? potatis?) så jag kontrade med att freaka ur på ostar och chips. Annars; vi ska fixa med comhem och har nu även fått bukt med DN så vi får den gratis (lövley). Jag är även gravid i 7:e månaden och i vår gifter vi oss och vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar.

Så fort jag styrt upp lägenheten och fake-kaklat om badrummet får alla som vill komma och supa ned sig sönder och samman i storyville <3 pv:n lagar maten!!

4 kommentarer:

  1. Byxorna var du ju med när jag köpte! ASSO.
    Skärpet är nytt. Lönen är slut. Jag älskar mitt liv. NEj.

    SvaraRadera
  2. ja jag vet. jag vet inte varför jag sa fina när det bara är skärpet som är fint SKOJA! men lovvaH jag har faktiskt pengar kvar och det känns för jävla väl!

    SvaraRadera
  3. Jag kommer! Du får komma hit också, jag och stef är typ precis halvfärdig :D

    SvaraRadera
  4. "typ precis halvfärdiga!" BRA! det är väl som mig och s då, fast jag bara har tre galgar och två byxor här. vet inte riktigt NÄR jag ska ha tid att flytta egentligen.

    SvaraRadera