tisdag 13 oktober 2009

I dessa (mens)tider provar jag bh:ar och inser att A-kupa är något jag kan råglömma. Provar C-kupor och vill skjuta mig själv i ansiktet med en beretta när jag ändå ser att jag har 4 tissar extra. Som sagt - det är lingontider och jag hoppas så jävla helvetes innerligt att det bara är en fas att tuttarna kräver en kupa stor som en chipsskål.

Ponera att det inte är pga cykeln utan ekrar, utan att jag faktiskt är på god väg att bli Lollo Ferrari #2 ska jag - på fullaste allvar - inleda en karriär inom burlesken. När jag väl blir en känd showartist som sparkat ned Dita von Teese från sina höga martiniglas ska jag säga i intervjuer att jag inte hade något annat fakkin val än att bli strippa i pin up-kläder.

FY JÄVLA FAN att behöva tatuera körsbär och tärningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar