torsdag 22 oktober 2009

wheneverrr whereverrrr

S åkte hem till en vän borta i Kungsängen (fråga inte) och jag ba: FAKK JÄ, äntligen är jag ENSAM hemma, jag ska ba platta håret, måla naglarna, lägga en ansiktsmask, röka i badet och lyssna på shakira. Jag har: tittat på tv, rökt ca 15 cigaretter och surat över att S inte är hemma för att underhålla mig. Har visserligen lyssnat på Shakira, men ändock sur.

Insåg precis att när jag läser ett roligt inlägg och skrattar högt för mig själv börjar jag omedvetet (nu medvetet iofs) att titta runt omkring mig för att få respons av någon. Jag sa att jag var ensam hemma, right?

Funderade en stund på att 'somna i soffan' så att när väl S kommer hem så ska han se sin fina flickvän som somnat framför tv:n med glasögonen på näsan. Ångrade mig ganska fort för att jag 1) snarkar lika högt som en hes hyena som fått pungkulorna nedkörda i wrongstrupen och 2) dregglar lika mycket som - jag venne - Berlusconi tömmer sädesvätska på ett år? Ni förstår min poäng.

1 kommentar:

  1. Ohlalal! Jag har strl 38, är du sugen på att sälja? Vilken strl har du?

    SvaraRadera