fredag 4 december 2009

det är niccan, hagga

Det finns så jävla mycket saker jag vill uträtta samt köpa och allt detta ger mig sådan svår ångest! Jag kan inte sova! Så fort jag blundar tänker jag på allt jag måste göra och måste köpa för att mitt liv ska bli fulländat. Alltså, om det hade varit alla krigen och orättvisorna i världen som skapat grunden för denna insomnia hade det ändå varit förlåtligt - men jag vill ha en urfuckad ljusslinga i massor av färger som går i tema 'överdos på LSD' och jag kan inte hitta en sådan n å g o n s t a n s. Det är bland annat därför jag inte kan sova. Och för att pv:n tar stor plats i vår 110cm säng.

Gu - klockan är waaay efter 00:00 märker jag.
Jag är så jävla dekadent och misslyckad. Vill bara sätta mig på vardagsrumsgolvet och klippa ut fina bilder ur tidningar, röka i mängder och bli full på billig bibba i trosor och malätet linne. Gärna psykiskt instabil - sätta på mig en blå peruk, gummistävlar och stor päls för att sedan sitta packad inne i en bar. Typ se ut som natalie portman i León och knulla med någon som ser ut som ola rapace.

åååååååh nicole, snälla - skriv en bok och skjut dig själv

funderar förresten på att skriva om headern till "It's Nicci, bitch"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar