fredag 11 december 2009

tjena litesömn

somnade vid tre tidigt tidigt imorse och kunde sedan inte somna om när s gick upp halv sex för att åka till jobbet. Jag mår, känner mig och ser ut som en prinsessa idag! Skoja eller nä, jag är ju ändå pigg men jag vet att jag inte kommer att vara den som fuckar ur i natt på Lisas hejdåfest. Inte för att de skulle märkas någon skillnad, har typ druckit sammanlagt 5 ggr i år. Fy fan.

I ALLA FAALLLL.

Hallå hetshetshetshetshetssss fever.se har tydligen 50% rabatt på sortimentet och där går det att hitta både rick owens och damir doma hetshetshets jag skiter i att det fortfarande kanske är mycket pengar och det faktum att jag är kvinna och att de bara säljer herrkläder. Jag är en man i en kvinnas kropp! Det tror jag stenhårt på.

Fast. Jag väntar till ikväll. Det finns ett litet hopp om att kläderna på black market är rabatterade.

note to self: föra tillbaka pengarna du la undan till chileresan. vem fan vill se en lama, anyways?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar