lördag 28 februari 2009

Igår var det en trevlig liten get-together hemma hos Helena. Quinnan ska fylla 21 och det skulle firas med Singstar, snittar, skumpa och snippor. Tjejkväll, kort sagt.
Jag och Tjacky gick runt bokreorna i Skärholmen i hopp om att hitta någon 'rolig' bok att ge bort i present, en bok i typ stil med Självkänsla Nu! eller Att leva med handikapp. Hittade ingen, övervägde att istället köpa Göran Perssons Min väg, mina val men gav upp tanken när vi såg att Singstarskivorna, även dem, var på rea! Vi ba: YESSSSSS. Helena är äcklig och gillar sånt, så vi köpte Svenska Schlagerhits till henne, vilket visade sig senare att hon redan hade. Äcklig, som sagt.

Ah men det var fint hos Helena i Fredhäll. Hon fick någon sanning & konsekvens-liknande kortlekt, vilket till och från var skitpinsamt. Fick frågan "Vilken är din bästa sextalang" och man ba *suck*.

Trots cpmage ville jag vara lite fin i kanten och dricka ett halvt glas vin, vilket gick bra men sedan vid tolvslaget halvlåg jag i chaiselongen, stel som en pinne, och smygfes och hade dödsångest bara vid tanken på hur fan jag skulle ta mig hem i klackar, uppklädd men så jävla sliten och med en hållning på 90 grader och med en min som tydde på att jag svalt bajs. Ba, Hej Leila K.

Ville typ börja lipa när jag såg hur alla flickor runt omkring mig blev rödögda och högljudda och ba äääälskade varandra. *VILL OCKSÅ VARA FULL*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar