onsdag 25 februari 2009

Ja här ligger jag med en blindtarm och förmåga att skita mindre.

Smärtan i magen gör att jag inte kan avgöra om jag är bajs- eller kissnödig, hungrig eller bara har skitont i magen. Det resulterar till att jag vaggar mig till toan var 20e minut för att "Nähä" eller "YES kiss!!" vilket är otroligt enerverande. Jag har däremot inte bajsat än. Det skrämmer mig lite för jag har ingen lust att åka in på akuten igen av anledningen *behöver lavanemang*

Känner ett stort behov av att shoppa, men är -lite- handikappad för tillfället. Onlineshoppar kurslitteratur för 1600 istället. Inte lika kul, men det tröstar lite.

Funderade på att försöka ta mig ned till pizzerian men såg sedan framför mig hur mitt koncentrerade jag försöker få ett någorlunda grepp i snön, misslyckas och gör något akrobatiskt som en splitt/spagat/w-ever och spräcker upp mina stygn så blodet ba *fsssshhhhh* sprutar ut.
Så där ligger jag. I förorternas snö och blöder som en knivhuggen.

Bra annars?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar