måndag 18 maj 2009

Härom natten drömde jag om att jag var på krogen

Jag stod vid garderobskön och raggade upp en kille som visade sig vara värsta idioten. Alltså inte idiot som svin, utan som bara något helt otroligt korkad. Hela drömmen var som en halv-lame komedi, bör tilläggas. En film där Ryan Reynolds skulle spela huvudrollen som typ, snygg hunk.

I alla fall. Jag släpade med mig den idioten och sedan satt vi och drack kaffe utanför Åhlens huvudingång som var inredd helt i röd sammet och gick i temat "turkiskt tält". Samtidigt som jag höjde på ögonbrynen åt något intelligent som snubben sa, kom Xavier (!!!!!!) från X-men och sa att vi var utvalda till att bli hemliga agenter. Då gick vi jättemånga på led från St Eriksplan till Husby (som låg på Kungsholmen) där det fanns en buske man skulle krypa in i för att komma in i huvudkontoret. Där inne fanns det tre askar. Jag ryckte åt mig en ask och hittade öronsnäckor som såg precis ut som Musse Pigg. Jag valde den genomskinliga och lät min idiotkompanjon få den rosa.

Nästa scen låg vi på en gräsmatta i Göteborg, skitbakfulla. Min öronsnäcka ringde hela tiden och jag ba fuck it, jag är bakfull. Sen somnade jag om och blev skitsur på idioten bredvid mig som glömde att väcka mig! Vi hade värsta viktiga uppdraget i Alaska!

Någon som är drömtydare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar