måndag 4 maj 2009

tjenixen kattungar!


Har varit så otroligt upptagen med att supa ihjäl mig efter tentan att jag inte har haft tid att hänga här. Jag har faktiskt ett liv, vid sidan om. Inte alltid ett händelserikt sådant, men jag har ett. Och tur är väl det! Annars hade jag aldrig kunnat plugga till tre tentor på tre veckor.

En jävla tur, helt enkelt.

Annars;
- pv har man ju skaffat (I KNOW; JAG)
- jag har en minneslucka på ca 7 h från valborg
- jag är inne i en ful-period

Dessa ful-perioder. Jag säger inte att jag tror att jag är en sexy thang annars, men man KÄNNER sig som en i alla fall. Snygg-perioder liksom. Men nu. Allt är åt helskott och jag skyller fortfarande på att mitt hår är åt fanders. Och nu har jag dessvärre inga rena kläder heller. Det värsta är ju trosfronten, jag menar... Nu lallar jag runt i bikiniunderdelar (=INTE OK!). Men så är det.

1 kommentar:

  1. trodde nästan du hade dött.

    ingen jävla update här inte

    SvaraRadera