torsdag 7 maj 2009

Hör fjortisar sig själva?

Man kan lätt tro att det är blekningsmedlet i hårfärgen som förstör de redan så få hjärnceller, men det finns bra många dumma brunetter också.

Idag på tunnelbanan satt det två kvigor av arten Fjortishora och skrek. På riktigt; SKREK. Där satt jag mogen nog att prata pension och löste korsord och ville mörda, våldta och plundra som en och annan viking.

FH1 (Fjortishora1): guuuuuuu men är hon tillsammans med honoooom. guuuu

FH2: jaaaa guuuu jag vet ba guuuuu

Jag: *ALLTSÅ*

Annan sak jag ogillar skarpt: gravida kvinnor som röker och folk som lyssnar på musik från mobilen utan hörlurar.

2 kommentarer:

  1. "Annan sak jag ogillar skarpt: gravida kvinnor som röker och folk som lyssnar på musik från mobilen utan hörlurar."

    går kanske inte riktigt att jämföra?


    eller jo förresten

    SvaraRadera