måndag 2 mars 2009

djävuleN vad jag måste plugga imorgon. Läsa igenom alla jäkla papper vi fått samt all kurslitteratur, as usual.

Hade en onödig föreläsning idag (eller kanske inte, men för min del *ritade gubbar*) som jag snabbt smet från för att träffa upp cp-bruna Erica. Åkte hem till Lisa i sumpan och uppdaterade varandra om vad som hade hänt i våra liv de senaste 3 månaderna. Visade sig ändå vara en hel del. Jag var på skitsnackshumör så jag brassade på och sedan satt vi och tyckte illa om Mickes nya.

Det var jättefint att ses, vi tre igen.

Aaaah på torsdag ska jag äta hemabakad pizza hos André som bor i världensvackrastefinaste-etagelägenhet på Kungsholmen. Jävla lyxunge. Kommer hit från Tyskland å ba hej hej jag har ingenstans att bo *får en våning*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar