måndag 16 mars 2009

Gud, jag avundas creddiga kändisdöttrar som har värsta fräna stilen redan vid femton års ålder. Pixie Geldof... Zoe Kravitz...

Ja okej, dåligt exempel; Pixan är 18 och Kravitz är äldre än mig men ni fattar vad jag menar.

När jag var femton såg jag ut som något man hittat i rännstenen, urinerat på och SEN målat en picassoinspirerande tavla av mig. Daughter of THE uglyness, I tell you. Fråga vem som helst av mina vänner om hur jag såg ut i nian, de kommer först att spärra upp ögonen och därefter brista ut i ett gapskratt tätt efterföljt med ett "aaaa herreeeGUUUUUUD". Jag vet. Och då var ändå inte femton min toppålder, ska ni veta.

Jag har så pass mycket självdistans att jag kan ge målande beskrivningar av hur jag såg ut under ett tidigt 2000-tal, men inte tillräckligt mycket för att lägga upp en bild.

Skyller på att jag inte har någon scanner.

2 kommentarer:

  1. jag skulle kunna tänka mig att lägga upp en bild. på dig

    för jag vet att du inte har nån på mig!

    SvaraRadera
  2. Det. Gör. Du. INTE

    Jag kan nog fiffla fram en bild på dig med utan problem tror jag mahaaa

    SvaraRadera