tisdag 24 mars 2009

Satt uppe in på småtimmarna i natt och letade skor/kläder/väskor på alla säljsiter jag kunde komma på. Har snöat in mig på att min högsta dröm just nu är att ha en beige burberry-trench. Blir sur när jag inte hittar ngn under 1000-lappen haha.

Hittade däremot mina LOVVAH-stövlar från Minimarkets kollektion från i höstas. På senhösten förra året var jag förbi Grandpa på Åsög. (?) och grät spikar, blod och sperma när jag hittade dem rabatterade med 30% och tänkte *slå till*. Fanns bara ett par kvar fick jag höra, fick även höra att jag såg FIERCE ut i dem och jag ba JAG VET!! JAG VEEEET!!!! Och såg att det skulle kosta mig 1300kr, vilket är nada i jämförelse till annat. Så där stod jag, med en fot i skon och den andra i skiten och ropade åt Madame att hämta högerskon.

Antiklimax (favvo-ord) 1 : Det fanns bara två vänsterskor kvar i hela Stockholm. Något jävla tard hade fått med sig två högerskor.

Självklart lipade jag men lämnade mitt nummer så att de kunde ringa mig när människan upptäckt felet och lämnade tillbaka.

Nej; ingen ringde.
Älskar att det finns ett fittmongo i Sthlm med två högerfötter.

Nu tillbaka till att jag hittade dem på Blocket; även här hela spikar och sperma-historien varpå jag mailar människan och säger att jag kan köpa dem redan imorgon.

Antiklimax2: Slutsålda.

Självklart. Fitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar