tisdag 3 mars 2009

Hähä

För några dagar sedan fick jag ett mail på fejjan, skickad av min kusin Raphaël i Frankrike. Han skrev att hans bästa vän var i Uppsala för tillfället och skulle stanna här fram till juni och att han sagt åt honom (Valentin reds. anm) att ta kontakt med mig. Vilket denne Valentin också gjorde genom att be om att få vara min vän (varför låter det så lågstadie?) och skrev något as-lamt mail.

Självklart fattade jag att de ville att Valentin skulle bli min homeboy så att jag kunde visa runt honom i vår kära hufvudstad och introducera honom till alla bra klubbar. Han var tydligen DJ. Fet och ful var han också.

Jag ba noooooo jävla skit orkar inte prata franska och röva och ha mig. Urh. Men SJÄLVKLART mailar jag tillbaka för jag är ju en underbar människa! Skrev ett pittlångt mail med den svåraste engelskan jag kunde komma på och skrev så jävla mycket skit så att Valentin skulle bli riktigt jävla avskräckt.

Han har inte svarat, så jag antar att jag lyckades. Hähä. Mission completed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar