måndag 9 mars 2009

Jag har ingen aning om hur jag kommer att palla denna dag.

Pluggade non-stop från 13-02. Väl i säng kunde jag inte somna för att jag hade FÖR ont i huvudet och var FÖR trött. Ställde klockan på 05:30 i tron om att jag skulle hinna med några ärenden innan föreläsningen men det gick ta mig fan inte att gå upp. Anywho, nu är jag uppe och jag vill inget annat än att gå och lägga mig igen.

Det är tänkt att jag ska gå på seminariet, sätta mig och plugga fram till åtta då jag ska hem till André. Åtta timmar plugg där emellan. Hm.

Nej, det finns ingen 'soft' punchline till detta inlägg. Enda anledningen till att jag nu skrivit om mitt tillstånd är för att jag själv ska fatta för det gör jag inte nu. När jag tänker, alltså. Riktigt efterbliven i dagsläget.

Alltså. Jag vet inte ens vad jag har skrivit. S K I T samma.

Ska bli riktigt kul att bråka bort mina svarta påsar under ögonen med concealern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar