tisdag 21 april 2009

Anledning till att jag inte skrivit på hela helgen:
* sjuk fylleångest

Måndagen firades med en ny tröja (baskläder=alltid bra att ha (jag vet att ni läste baJskläder)) och två öl på Skanstulls skarrigaste bar; Broder Tuck med X och Y, där X är Frida och Y är Kris. Kändes skönt att hänga med två andra riktigt trötta puckon efter en dags råplugg på Frescati.

Snart är det den 25:e, vilket innebär den månatliga förnedringen.

Och en annan vill att vi ska resa utomlands i början av sommaren.

Alltså:
* Seminarium på fredag
* Tenta nästa onsdag

VIKTIGT MEDDELANDE TILL MINA VÄNNER:
Fr o m idag säger jag upp kontakten med er fram till onsdag. Då ska vi ut och supa. Ring inte mig i helgen och säg "a fiffan nu köör vi" får då kommer jag högst troligt att haka på och sedan ångra mig dagen efter. Så nej. Ring inte mig, jag ringer er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar