torsdag 23 april 2009

Tänkte synda lite på morgonkvisten. Har en föreläsning klockan 12 och affärerna öppnar 10. Det blir ca 1h30min's shopping. Jag är liksom in desperate need av nya kläder. Menar, jag vägrar ju ta mig någonstans om jag inte ser 'respektabel' ut (ett ord som är otroligt svårdefinierat).

Överväger att ta mig till Beyond Retro. Köpa mig en sådan där orkesteruniform. En röd. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar dem eller inte. Köper jag den ska jag i alla fall ha röda pumps och läppar till. Och mina knarkarsolglasögon. Och en trombon slängd över axeln.

Eller så köper jag en transparent blus! Då ska jag ha den när jag skriver tenta. Distrahera klassen med mina myggbett.

Alltså, sitter i dagsläget och funderar på hur dagen kommer att se ut. Lyssnar på Lauryn Hill i morgonrock och backslick.
Det blir nog backslick idag, det är liksom en 'sån dag'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar