torsdag 2 april 2009

Här nedan har ni resultatet efter gårdagens klippning hos Toni&Guy. Imorgon skall skiten färgas (har ingen aning VILKEN färg) och på lördag blir det visning på Clarion Sign, dresscode; DAMN! She's hot. 5-600 pers. Urh

Är inte så jäkla nervös än, men jag vet att jag kommer att lipa innan. Jag och Therese ska i alla fall springa in på toan och dricka ett glas vin/flaska jäger om alla andra bangar. Det är bara att hålla tummarna för att man inte bryter nacken och rammlar av pinn' pga. hooker-heelsen jag ska ha på fossingarna.

"De e bah å bite ihop", som hampus skulle ha sagt.


Nu: plugga
Senare: bio

2 kommentarer:

  1. men fyfan vad snyyyyggt. vem klipper dig på toni&guy btw?

    SvaraRadera
  2. yeah!! man ser inte så mkt på bilden (förutom luggen kanske) men det är massa fint uppklippt och grejjer.

    Therese klipper mig nu på Toni&Guy, mycket duktig! Så henne rekommenderar jag

    SvaraRadera