söndag 5 april 2009

Visning på Clarion Hotel Sign igår, Toni & Guy för L'oréal, som sagt.

Jag känner mig helt slut i huvud, axlar, knä och tå, knä och tå. Inget skämt! Springa runt i 13cm höga klackar i ett flertal timmar, vänta i x antal timmar, få håret upptovat 15 ggr/h och få en icke ätbar wrap till lunch (min innehöll rå rostbiff med nån fittsås). *glad att jag käkade cheesburgare till frukost* haha. Synd att alkoholen icke flödade. Ba "What does a model have to do to get sum' booze around here??"

Svepte i mig lite whiskey innan jag begav mig ut på kattgången.

Tanken var väl sen att man skulle ut och 'göra stan osäker' men när det visade sig att debaser medis tog 150kr inträde (???) blev jag osäker. Svepte en öl på hemligt ställe* och åkte hem.

FESTBRUD88

*söderkällaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar