torsdag 2 april 2009

Här sitter jag i ett för litet linne och känner mig svår och djup, så som jag alltid gör inpå småtimmarna. Så ja, allt är som sig bör.

Undrar hur det kommer sig, egentligen. Det här med att känna sig "svår" och "artistisk" på nätterna. Man får höra av diverse artister som känner sig mer inspirerade på nätterna då allt är tyst och lugnt och jag menar, så jäkla tyst är det inte hos mig at the moment. Lyssnar på sådan där xscenex/emo-musik som man (läs: jag) lyssnade på på den gamla goda tiden.

Förmodligen stör man sig inte på allt som sker utanför fyra väggar. Fast å andra sidan är det alltid något avlidet i Torpet efter 18:00...

Anywho. Sova, kanske? Skriva lite, och sedan sova.

1 kommentar:

  1. sv: schyst. jag klipper mig hos Henrik där och ja, han är nog det bästa som hänt (mitt hår) : )

    SvaraRadera