onsdag 8 april 2009

I, vad jag gärna vill kalla för den Fula Perioden av Mitt Liv, umgicks jag med ett fint tjejgäng. Det var jag, Frida, Katarina, Jenny, Caroline, Emmie, Jennifer och Madeleine.

Vi träffades igår över en quornsallad och flera glas vin. Första gången på mycket länge som de flesta kunde ses på samma gång. Tyvärr kunde inte Emmie och Madeleine delta, av olika skäl, men vi andra var där och det var underbart. Vi pratade enbart om män, hur stora de var och hur sköna en del var på att knulla och vilka idioter det finns som suger när det egentligen heter slicka fitta. Ba; Gör om, gör rätt.

Vi lyckades hetsa J till att åka till C och ta honom med storm. Jag undrar hur det gick (note to self: smsa J).

Innan hemgång: samma, gamla vanliga ritual om hur man måste ses snart igen, att det inte får gå så lång tid emellan denna gång, att vi tar en lunch/fika nästa vecka, har du samma nummer? guud vad kul puss gumman!

Och så hoppas man på att det inte är skitsnack denna gång, utan på blodigt jävla allvar! Det hoppas jag, men man vet hur det brukar bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar